Pulpa de porc la cuptor cu garnitura de cartofi aromati

Cel mai mult ma enerveaza sa ma sune vreo cunostinta cand sunt la servici si sa ma anunte ca vine in vizita... un pic mai tarziu... Nu pentru ca nu asi fi bucuroasa sa palavragesc cu prietenii, ci pentru ca nu am timp sa pregatesc ceva festiv.
Iata o ideea rapida care  pe mine m-a salvat.
Pt 4 persoane:
800 g pulpa de porc
1 kg cartofi ( ai mei au fost noi )
2 linguri ulei de masline
1 lingura de mustar
1/2 lingurita rozmarin ( al meu e uscat din gradina)
sare,piper dupa gust
50 ml vin
2-3 catei de usturoi taiati foarte fin

pt carne am folosit un amestec de condimente pentru gratar
Facem intai cartofii sa aiba timp sa se marineze macar jumatate de ora ( intamplare a facut ca ai mei sa fie pregatiti de dimineata) Cartofii curatati se taie in 4 pe lungime si se pun intr-un castron incapator.Se pune uleiul, mustarul, mirodeniile si cateii de usturoi taiati foarte fin.Se amesteca bine si se pun unul langa altul in tava de copt.
Carnea, bucata intreaga, am spalat-o si am uscat-o cu un prosop de hartie, apoi am trecut-o prin tigaie pe toate partile sa prinda crusta, astfel ramane suculenta si nu se usuca la cuptor . o tavalim prin condimente si o asezam in tava.
Stropim totul cu vin, acoperim cu folie si punem in cuptor pentru 40 minute. Apoi inca 10 minute fara folie sa se gratineze frumos.



Comentarii