Prajitura italiana de ciocolata


Nu sunt multe prajituri care m-au impresionat dar, aceasta cred ca ar impiesiona pe oricine , e un vis...
Ingrediente :
* 125 g. unt
* 175 ciocolata ( de buna calitate, eu am folosit o tableta cu lapte si una neagra)
* 175 g fructe uscate ( nuci, alune, migdale)
* 125 g fructe confiate, glasate , uscate... ( eu am folosit stafide aurii, curmale, capsuni dezhidratate)
* 2 linguri miere
* o lingura musli ( sau cereale )
* 250 g mascarpone ( 1 cutie de la Delaco, car mi se pare cea mai buna)
*1 foaie cu diametru 25 cm de pricomigdale, reteta AICI  (sau 50g biscuiti de care va plac tip fursecuri)
* ness pentru pudrat sau carlionti de ciocolata daca prajitura e pentru copii
* capsuni glasate cu ciocolata

Puneti toate fructele intr-un vas, topiti ciocolata impreuna cu untul pa bain -marie apoi amestecati cu fructele.Puneti foaia de pricomigdale ( biscuitii) intr-o tava de tarta tapetata cu folie de plastic. turnati toata compozitia de ciocolata peste foaie, presand usor cu lingura si lasati la racit pana se intareste.
Scoateti apoi pe un platou si indepartati folia.

Incorporati mierea in mascarpone, amestecand usor , apoi turnati crema deasupra prajituriii.

Pudrati cu ness sa cu fulgi de ciocolata.
Se pune in frigider pana in momentul servirii.
Se portioneaza ca un tort si se orneaza cu capsunile glasate.




























Comentarii